Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Márc 19.

2008.03.20. 16:00 - kolozsi

Címkék: mindennapjaink

Éjjel Petra csak egyszer kelt fel enni 3/4 3-kor aztán aludt tovább negyed 8-ig. Én meg már fél 7-kor fel keltem, mert nem tudtam tovább aludni.

3/4 9-re levittem egészséges rendelésre, ahol a mellettünk lévő asztalon egy fiú volt és állandóan át akart mászni Petrához, Petra meg nézett rá és dumált Neki! Aztán megkapta a 2 hónapos szuriját és nagyon jó kislány volt, csak kb. addig sírt ameddig a szuri is tartott! Jobban sírt amikor öltöztettem! Legközelebb április 23-án kell mennünk. Mondta a doki néni, hogy vigyük el a Heim Pál-ba és nézessük meg a csípőjét, mert ő nagyon feszesnek találja.

Zoli felhívta Őket és május 13-án 8:50-re kaptunk időpontot. Nevetséges! Addigra lehet, hogy el is múlik ez Neki!

Délután csináltam zöldborsó levest és Zoli nagy örömére sütöttem palacsintát, amit Petra végig aludt! :)

Én meg náthás lettem, egész nap fújtam az orromat és este 9-kor el is aludtam miközben néztük a Doktor House-t és Zoli altatta Petrát, hogy én pihenhessek! Kis tündi-bündi férjem van!!! IMÁDOM!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr59389497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása