Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Márc 23.

2008.03.23. 13:51 - kolozsi

Címkék: mindennapjaink

Petra tegnap este 9-től reggel fél 7-ig aludt folyamatosan. Ez volt az első, hogy átaludta az éjszakát! Imádni való Kiscsaj!!!

Reggel jött Petrának a Nyuszi!

Délelött én összegyúrtam a pogácsa tésztáját, Zoli pedig kitakarította a lakást! Csillog-villog minden! Aztán kimentünk sétálni. Szedtünk füvet amit beleraktunk egy fonott kosárba és beletettük a délelött festett tojásokat meg egy plüss nyuszit és plüss kacsákat. Nagyon édi lett. Meg szedtünk aranyesőt és néhány tujaágat is és beletettük vázába! Szép lett!

Délután jött a Csabi!

Csináltam meggylevest ( Zoli szerint isteni lett!), és sütöttem pogácsát és foltos sütit. Mindkettő jól sikerült.

Csabi a 18:15-ös hévvel ment haza. Csináltunk Neki iwiw oldalt.

Ma hajat mostam.

Este lementünk a földszinti szomszédokhoz egy picit.

Miután Petra fél kilenckor már elaludt, hamarosan követtük mi is a példáját.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr19393396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása