Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Ápr 20.

2008.04.22. 18:36 - kolozsi

Ma egész nap kommunikációs eszközök nélkül voltunk. Nem kapcsoltuk be telefonjainkat, se a számítógépet, még a tv-t sem. Ez a nap csak hármunké volt.

Ma egész nap csodálatos, nyárias idő volt! :))

Zolival reggel lementünk a közértbe vásárolni. Hazafelé ettünk fagyit is.

Ezután én főztem, Zoli és apukám feltették a napellenzőt a tegnap felszerelt tartókra, úgyhogy már ezünk is van. TÖK JÓ!! Ezek után Zoli ablakot pucolt a külső lépcső feljárójánál, mert hamarosan elkészülnek a korlátok és azt fogjuk használni. Sőt, mától már használjuk is! :)

Ma kint ebédeltünk az erkélyen. Zoli natúr csirke mellet rizi-bizivel, én lencsefőzeléket.

Petra is jól viselkedett ma, sokat aludt a jó levegőn! :)

Ebéd után Zoli kifeküdt az erkélyen az új nyugágyába, én meg kivittem a hintaszéket és abban ücsörögtem.

Majd Zoli újból fagyit kívánt, így ismét lementünk a cukiba.

Este még a vett függönyöket is méretre vágtuk, hogy anyukám be tudja szegni azokat.

Ma megnéztük Petra altatása közben, majd ágyába rakása után be is fejeztük a Bűbáj című filmet. Nagyon tetszett. Mivel már általában Petra átalussza az éjszakákat bátrabbak vagyunk és nem alszunk el mi is amikor Ő.

EZ EGY NAGYON JÓ NAP VOLT!!!!! :)))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr46437508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása