Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Máj 1.

2008.05.01. 14:46 - kolozsi

Ma van a munka ünnepe!

Tegnap este jöttünk rá, hogy ma nincs semmi nyitva és nem tudunk vásárolni. Így azt eszünk ma amit itthon találunk.

Ma sajnos Zoli már megy dolgozni, méghozzá éjszakára. :(

Ma ismét tepsis krumpli volt, sült csirkecombbal, de csináltam hozzá rizst is.

Ebéd után sétálni mentünk.

Háromnegyed hatkor Zoli készülődni kezdett és 18:10-kor indult itthonról.

Én lementem apukámékhoz, majd fél nyolckor apukám megfürdette Petrát. Ezután altatás, Petra már fél kilenckor elaludt.

Én még picit tévét néztem, majd felhívtam Zolit és "Jó éjszakát kívántam Neki!". Majd elaludtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr52449920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása