Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Máj 7.

2008.05.07. 11:15 - kolozsi

Ma Petra 3/4 9-ig aludt, velem együtt. Mármint én is addig aludtam.

Zoli ma hamarabb ment be másodrészbe (12:05-össel), mert volt egy kis dolga Békásmegyeren. Ezért hamarabb is mentünk sétálni és vásárolni.

Ma ebédre csináltam (életemben először) grizes tésztát. Zoli azt mondta finom lett.

Zoli mesélte, hogy ma a tanulójával délelőtt még hibaelhárításról beszélgettek, délután az útátjárókat és egyéb veszélyes helyeket beszélték meg. Holnap folyt. köv.!

Vacsorára, szintén először, csináltam hortobágyi húsos palacsintát. Zoli szerint nagyon fini lett! :)

Este a Széf című műsor alatt lementünk apukámhoz.

Miután reklám lett, Petrát felhoztuk megfürdetni, majd megetettem és elaltattam. Ezalatt Zoli lefürdött és utána beszélgetett MSN-en a Zolival (tanulója). Mintha nem lennének egész nap együtt. ;)

Petra lefektetése után elaludtunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr85458063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása