Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Máj 17.

2008.05.18. 18:38 - kolozsi

A tegnapi buliról annyit, hogy aránylag nem volt hangos. Igaz én nem tudtam elaludni csak éjjel 1 után, de szerintem csak azért mert azt figyeltem, hogy Petra felébred e a lenti zajokra. De Petra aludt, mint a bunda! Semmire sem kelt fel, még arra sem, amikor az úszómedencében pacsáztak a fiatalok. Kitörhetett volna a harmadik világháború, Ő azt is átaludta volna. Zoli 3/4 11-kor elaludt.

Petra tegnap 3/4 kilenckor aludt el és ma reggel negyed kilenckor ébredt fel, majd 12 órát aludt. Kis Drága! :)

A 11:55-ös hévvel elmentünk a Corába. Vettünk Petrának egy pici úszómedencét, amihez adtak 50 darab kis labdát is. A Corában találkoztunk anyukámmal és Gáborral.

14 óra körül értünk haza.

Zoli megcsinálta az "ebédet". Rántott husit sült krumplival. Én csináltam hozzá még rizst is.

"Ebéd" után lementünk és amíg a nagypapa vigyázott Petrára Zolival fürödtünk a medencében. Nagyon jó volt!!! :)

Pici baleset is történt: Zoli vállára álltam és hátra akart dobni, de rosszul sikerült, mert a térdembe bevertem a szám és egy picit felrepedt az ajkam. Vérzett is. :(

Fürdés után még beszélgettünk picit, majd feljöttünk.

Én elmentem zuhanyozni, aztán vacsoráztunk, majd Petrát is megfürdettük. Elaltattam, a szokásos időben el is aludt.

Mi Zolival még elkezdtük nézni A falka című filmet, de abbahagytuk, mert hülyeségnek tartottuk.

10 után elaludtunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr81475651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása