Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Máj 19.

2008.05.19. 14:37 - kolozsi

Címkék: mindennapjaink

Ma Petra negyed 5-kor felébredt és evett, majd aludtunk tovább.

Zoli 7 óra elött indult Szentendrére éves vizsgára.

Én negyed 9-kor keltem, Petra pedig fél 10-kor. ;)

Délelött játszottam Petrával, majd 3/4 12-kor elaludt és fél 1-kor kelt fel, addig én legalább megtudtam ebédelni, takarítottam és rendet raktam Zoli szekrényében.

Aztán Petra is megebédelt. A répa nem nagyon kellett Neki, de az alma annál inkább. :)

Zoli végül szóbelivel, de átment a vizsgán és a 13:36-os vonattal ment az Árkádba cípőt venni magának a Reno-s utalványból.

Petra délután negyed 3-kor elaludt.

Zoli hazafelé vásárolt is az esti vacsorához. A vacsora Zolinak carbonara lesz, nekem milánói.

Végül Zoli öt órára ért haza.

Megcsináltuk a vacsorát. Ettünk és utána a szokásos esti programot csináltuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr15476853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása