Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Jún 1.

2008.06.09. 20:41 - kolozsi

Ma utána néztem a nem kötelező oltásoknak. Köztük találtam az ugynevezett rotavírus elleni oltóanyagot. A rotavírus hasmenést és hányást okoz. Főleg kisbabáknál veszélyes, mert őket a kiszáradás veszélye fenyegeti. Amúgy szinte mindegyik gyerek elkapja, szociális hovatartozás nélkül. Ezt a vírust a felnőttek is hordozzák és anélkül hogy betegek lennének hordozzák a vírust és a gyermekeiknek átadhatják. Főleg azok a felnőttek akik nagy közösségbe járnak és mint tudjuk Zoli ilyen helyen dolgozik.

Szóval miután tájékozódtam felhívtam a doki nénit és Tőle is érdeklődtem. Mondta lehet róla szót és persze kérdezte tudom e mennyibe kerül. Mondtam tudom!

Ja még nem írtam 18000 Ft. És ebből kétszer kell. Tehát 36000 Ft összesen. :( 

Mondta a doki néni, hogy felírja az oltóanyagot receptre és menjünk be érte.

Hívtam Zolit és megbeszéltük, hogy lemegyünk elé lenfonógyárra amikor jön haza az első részből.

Bementünk a receptért, utána vásároltunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr76511859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása