Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Jún 6.

2008.07.01. 20:23 - kolozsi

Ma utazunk anyukámékkal Révfülöpre!

Zoli 9-re ment Békásmegyerre a megbeszélésre. Mesélte, hogy végül is 10-kor kezdődött. Beszéltek arról,hogy milyen elvárásoknak kéne szerepelnie a jövőben a fordák készítésénél, meg a MÁV vonatok bejövetelekor a Pilóták kinevezéséről és beosztásáról.

Végül Zoli 11:40-kor jött el (a többiek még maradtak), ment a gyógyszertárba tápszerért, majd a 12:02-es hévvel jött haza.

Én egész délelőtt pakoltam és készülödtem az utazásra.

Aztán egész délután vártunk az indulásra.

Végül háromnegyed 6-kor jöttek és akkor indultunk.

Odamenet megálltunk Balatonfüreden és vettünk kaját. Ez fél 9 és 3/4 9 között volt.

Petra már nagyon nyűgös volt. Szegény már nagyon szenvedett a fáradtságtól. :(

Révfülöpre menet a kocsiban nagyon rosszul lettem, hányingerem volt és mikor megérkeztünk a kocsiból kiszállva szédültem és menni is alíg bírtam.

Lefektettek az ágyra, megágyaztak Nekem és Petrának, aki már nagyon sírt. Picit már jobban lettem, átöltöztettem és lefektettem. Egyből elaludt és Én is csatlakoztam hozzá.

Zoli még evett, majd Ő és a többiek is lefeküdtek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr93548559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása