Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

• nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Jún 21.

2008.07.04. 20:36 - kolozsi

BALATONBOGLÁR

Reggel apukám már 8 óra után lement a strandra.

Mi fél kilenc után keltünk. Reggeliztünk, majd mi is lesétáltunk a partra. Vettünk egy napozó sátrat és Petrának még egy beülős úszógumit. :)

A nap nagy részét a strandon töltöttük. Petra is élvezte, tudott aludni a babakocsiban is és sokat játszottunk. Zoli és Gergő többször is fürdött a Balatonban. Ebédet a strand büfében ettünk. Én sültkrumplit, Zoli hozzá hekket.

Természetesen mikor Fanny csapata játszott azt néztük. Mármint néhányat közüllük.

Délután 4 óra után visszasétáltunk a szállásra és mindannyian  (apukámat kivéve) aludtunk egy picit.

Este 6 körül hármasban elmentünk megnézni a balatonboglári Gömbkilátót. Sajnos baleset veszély miatt be volt zárva.

Miután megnéztük (Petra már nyűglődött) visszamentünk és lefürödtünk.

Petra evett majd elaludt. Ma hamarabb mint tegnap.

Mi ismét focit néztünk, közben kártyáztunk. Aztán én elmentem aludni, Zoliék meg tovább nézték a meccset és kártyáztak.

Végül Zoli is bejött és lefeküdt aludni.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.