Kolozsi Petra, Zoli, Dóri

Ez a blog rólam (Dóri) a lányomról Petráról és a férjemről Zoliról szól.

Friss topikok

  • nyuli: Csak így tovább,utoléerted magad;-D Figyelünk ám!puszi,Gaby (2008.07.19. 21:02) Júl 19.

Linkblog

Jún 28.

2008.07.04. 21:01 - kolozsi

Tehát Zoli ma sajnos dolgozik.

EGÉSZ NAP NEM LÁTTAM AZ URAM! :(((((((((((((((((((((((((((

Pilótáskodik a MÁV vonatokon. Ez azt jelenti, hogy a BKV területén a MÁV vonatokon kell tartozkódnia egy HÉV járművezetőnek, aki ismeri a vonalat és Ő mondja a mozdonyvezetőnek, hogy mit, hogyan kell csinálni.

Én sokat játszottam Petrával. Ma az volt a "hobbija", hogy állandóan átfordult a hátáról a hasára. Aranyos volt! Letettem a hátára és mire odanéztem már a hasán feküdt. ÜGYES!!!

Mikor aludt főztem és sütöttem gyümölcs tortát. Egyből két darabot. Az egyiket Zolinak, a másikat Fannynak.

Ma néztem interneten a meccseiket. Fannyék tegnap legyőzték a szerbeket és az ukránokat. Ma meg a törököket, norvégokat és a dánokat.

Zoli este fél 10-re ért haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr63553801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása